Strona www stworzona w kreatorze WebWave 

O nas

 

Restauracja

 

Pokoje

Galeria zdjęć

 

Rezerwacje

 

Polityka prywatności

Twój e-mail:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Zapisz się do newslettera

21-400 Łuków, Klimki 36

(+48) 665-415-145

(+48) 794 65 00

kontakt@pariselpalace.pl

Prawdopodobnie najlepszy hotel w Łukowie i okolicach. U nas wypoczniesz, dobrze zjesz, odnowisz ciało i ducha. Serdecznie zapraszamy do Parisel Palace

ZAREZERWUJ

(+48) 665-415-145

NAJBLIŻSZE WARSZTATY 

 

18/11/22

A to wszystko w przepięknym zakątku Polski w samym sercu Rezerwatu Jodły - Jata. Jest to najdalej wysunięte na północ naturalne stanowisko jodły, która znalazła tu znakomite warunki rozwoju. Te wspaniałe bory jodłowe z udziałem świerka pospolitego i sosny zwyczajnej tworzą niesamowity mikroklimat, który umożliwia prowadzenie na tym terenie terapii kąpieli leśnych, obniżających ciśnienie, poprawiających odporność,  oraz redukujących  stres. Obecność jodły ma dobroczynny wpływ na płuca, jodły dostarczają dużej ilości jodu potrzebnego do odbudowy układu oddechowego po covid. Terapia kąpieli leśnych została rozpropagowana w Japonii przez naukowca Shinrin-yoku polega na wolnych, relaksacyjnych spacerach wśród drzew i odbiorze naturalnego otoczenia wszystkimi zmysłami i pozwala na obniżenie ciśnienia, poprawę odporności,  oraz redukuję stresu. Dzięki kąpielom leśnym można być zdrowszym, spokojniejszym i szczęśliwszym.

KĄPIELE LEŚNE

Czy znajdujesz czas aby zatrzymać się  i zadać sobe pytanie: Jak ja się dzisiaj czuje. Może pod nawałem obowiązków nie zauważasz kiedy  odczuwasz zmęczenie. Może przyzwyczaiłaś się d ociężałości w ciele czy bólów głowy. Może cierpisz na alergię i leczysz ich objawy nigdy nie zastanawiając  się nad przyczynami. Objawy te to  oznaka że masz zanieczyszczony organizm, a bóle i zmęczenie to wołanie twojego ciała o pomoc. Czas na DETOX, to znaczy na powrót do natury. Czas odstawić “smakołyki w kolorowych i błyszczących  opakowaniach i zacząć korzystać z dobrodziejstw ziemi. Dlatego też przygotujemy dla was codziennie świeże soki oraz  dania z warzywami  uprawianymi w naszych rodzimych gospodarstwach. Nauczymy też Cię jak szybko i sprawnie przygotować sobie zdrowe dania w domu aby zadbać o swój organizm.

DIETA NA ODPORNOŚĆ

Sauna należy do najbardziej efektywnych i przyjemnych sposobów na oczyszczanie wewnętrznych organów i skóry z trucizny, która przez lata gromadziła się w naszym ciele. Badania naukowe udowodniły, że ludzie korzystający z sauny 10-krotnie rzadziej chorują na grypę i przeziębienia. Sauna jest znakomitym sposobem hartowania organizmu chłodnym, ciepłym, gorącym, suchym i wilgotnym podrażnianiem. Występuje tam cały czas zmiana efektów hartowania. Sauna nie wymaga żadnego wysiłku i jest dobra, co potwierdzają badania naukowe, dla wszystkich. Sauna jest bardzo prostą i sprawdzoną metodą na zdrowe życie. Najlepiej przebywać w saunie 5-10 minut, liczba wejść do sauny 3-5, po każdym wejściu odpoczynek 10-15 min, najbardziej pożyteczna dla zdrowia tmp w saunie to 60-70oC.

DOBRODZIEJSTWO SAUNY

 
Sesje jogi to czas, w którym odpoczywa umysł, bo praktyka asan wymaga koncentracji, więc jak skupiasz się na ciele i poszczególnych figurach, to uwalniasz umysł od natłoku myśli. Asany działają bardzo precyzyjnie na miejsca, w których gromadzą się napięcia. Prawidłowo wykonywane usuwają blokady z ciała, pozwalając mu funkcjonować bez ograniczeń. Jeśli jesteśmy zestresowani, to nasze ciało jest słabe i zmęczone, oddech płytki, krótki i przyspieszony. Praca z ciałem i oddechem przynosi odprężenie i wprowadza lekkość do ciała. Staje się ono coraz silniejsze, poprawiła się jego elastyczność, ale to co dla nas jest najważniejsze, to joga daje nam odwagę do zmiany tego, co jest dla nas niewygodne

JOGA I MEDYTACJA

Dużą część życia spędzamy w pomieszczeniach zamkniętych, zwłaszcza w miesiącach zimowych. Teraz zastanów się, ile godzin dziennie spędzasz na świeżym powietrzu w ciągu dnia pracy. Pobyt na świeżym powietrzu ma ogólnie pozytywny wpływ na samopoczucie. Ponadto, ćwiczenia na świeżym powietrzu poprawiają nastrój i zmniejszają depresję lub złość. Dostarczysz organizmowi witaminę D, Trening na świeżym powietrzu może mieć również pozytywny wpływ na nasz mózg, a ćwiczenia na zewnątrz stymulują wszystkie ludzkie zmysły Trening na świeżym powietrzu zwiększa pewność siebie, i co więcej, przebywanie w pobliżu wody i zieleni jeszcze bardziej wzmacnia ten efekt,  Spalisz więcej kalorii

TRENING

O zapisie decyduje kolejność zgłoszeń na

adres manager@pariselpalace.pl

a następnie wpłata zadatku w wysokości 400 zł za osobę dorosłą

i 300 zł za dziecko na konto podane przy zapisie

Parisel PalaceKlimki 36 21-400 Łuków 

W przypadku chęci otrzymania faktury,

należy ten fakt zgłosić przy zapisie.

W tytule proszę wpisać "Odporność"

ZAPISY I KONTAKT

Zapraszamy Cię na tygodniowy pobyt w otoczeniu Rezerwatu Jata, który pomorze ci w rekonwalescencji po przebyciu ciężkiej choroby związanej z zakażeniem COVID-19. Podczas pobytu poprawisz kondycję, złagodzisz duszności  wzmocnisz siłę mięśni,  usprawnisz równowagę i koordynację ruchową, poprawisz sprawność umysłową, zredukujesz stres i poprawisz nastrój. Wzmocnić pewność siebie i odzyskasz energię. Rehabilitacja w Parisel Palace skutecznie cię zmotywuje do wspólnych ćwiczeń jogi, motywacja i wspólny cel ułatwią dochodzenie do stanu z przed choroby, wspólne medytacje przywrócą waszą kondycję psychiczną i wzmocnią pewność siebie i utraconą energię. 

ZADBAJ O SWOJE ZDROWIE

Poranna sesja jogi/fitnes

8:00 - 9:00

Śniadanie* 

soki warzywne i koktaile

9:00 - 10:00

Warsztaty w grupach 

10:00 - 12:00

Lunch* 

13:00 

Kąpiele leśne/fitness

14:00 

Wykłady z mindfulness

16:00 

Kolacja*

19:30

ziółkowe party/pobyt w saunie

 

Wszystkie proponowane zajęcia dodatkowe są nie obowiązkowe
 
* dla chętnych dieta wegetariańska/ wegańska

 

Poranna sesja jogi 

8:00 - 9:00

Śniadanie*

soki warzywne i koktaile

9:00 - 10:00

Wykwaterowanie 

11:00

Medytacje i podsumowanie projektu 

12:00

Zakwaterowanie

  od godz 16:00 

Powitanie uczestników  

16:30- 18:00 

Wieczorna sesja Jogi 

18:00 - 19:00

Kolacja*

19:30

Sauna - pobyt w pokoju mocy 

20:30

NIEDZIELA

PONIEDZIAŁEK - CZWARTEK

PIĄTEK

PROGRAM WARSZTATÓW

ODPORNOŚĆ